Dec 21, 2011

မေန႕က က်ေနာ္တုိ႕ပခံုးေပၚမွာ ၾကယ္တစ္ပြင့္တုိးတယ္

အမွတ္တမဲ့နဲ႕
က်ေနာ္တုိ႕အတြက္ ဘူတာတစ္ခု
၈..ႏွစ္အျပီးမွာ
ဆုိက္ေရာက္လာတယ္


အိမ္ျပန္ခ်ိန္မသိ
နားခ်ိန္မရွိတဲ့ ေန႕ရက္မ်ား
ျပကၡဒိန္ ၈..ခုစာ ျပာျဖစ္ခဲ့ၾက
ၾကမ္းတမ္းတဲ့ ခရီးလမ္းမွာ
တစ္ကုိယ္တည္း ေပ်ာ္ေမြ႕ခဲ့ၾက
ယံုၾကည္ခ်က္တစ္ခုအတြက္
လူမုန္းမ်ားလဲ
အစိမ္းေရာင္ကုိပဲ ခ်စ္တတ္ခဲ့တယ္




ခါးသက္တဲ့ မုန္တုိင္းေတြနဲ႕ ၾကံဳေလတုိင္း

က်လုလု မ်က္ရည္

ရွိဳက္သံမဲ့ ငုိေၾကြးရျခင္းေတြ

က်ေနာ္တုိ႕လဲ လူပါပဲ

ႏွလံုးသားနဲ႕ တည္ေဆာက္ထားတယ္

အမ်ားအတြက္ ေသနတ္ကုိင္တဲ့လက္

စိတ္အဆာေျပရံု

ဘယ္တုန္းကမွ လူမသတ္ခဲ့ဘူး



ငါးခံုးမတစ္ေကာင္ေၾကာင့္

တစ္ေလွလံုးပုပ္ဆုိသလုိ

သစ္တစ္ပင္မေကာင္းရံုနဲ႕

တစ္ေတာလံုးျပဳတ္ရတဲ့အျဖစ္မ်ိဳး

က်ေနာ္ရင္နာလုိ႕ မဆံုးပါဘူး ေလာကၾကီးရယ္

မတရားဘူးလုိ႕ ဟစ္ေၾကြးခ်င္ေပမယ့္

ဘယ္သူကေရာ နားေထာင္ေပးလုိ႕လဲ

က်ေနာ္တုိ႕ရဲ႕ ေသြးေတြ ေခြ်းေတြ

ဘယ္သူကေရာ ျမင္ေပးလုိ႕လဲ

အမ်ားအတြက္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္တူးဆြ

အသက္ကုိ ေျမမွာခ်ခဲ့တာေတာင္

ဘယ္သူကမ်ား အသိအမွတ္ျပဳလဲ





အဲ့ဒီလုိနဲ႕

မသိလုိက္ မသိဖာသာ

က်ေနာ္တုိ႕ တစ္ျဖဳတ္ျဖဳတ္ေၾကြက်သြားခဲ့ရတာ







ေဖေဖ ေမေမ
ေမာင္ႏွမေတြနဲ႕ မိသားစုရဲ႕ ဟိုးအေ၀းမွာ

မုိးဒဏ္ေလဒဏ္ ဥတုဒဏ္ၾကား

ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး အသားမာတက္

ႏွလံုးသားေတြ ကြ်ဲပခံုးထခဲ့ရတယ္



ေျပာစမ္းပါဦး ေလာကၾကီးရယ္

ေျမမွာ ေၾကြဆင္းဖုိ႕သက္သက္ေတာ့

က်ေနာ္တုိ႕ေတြ လင္းလက္မျပခဲ့ဘူး

ပခံုးေပၚက ၾကယ္ဆုိတာ

က်ေနာ္တုိ႕ ေသြးနဲ႕ ဖြဲ႕စည္းထားတာ

စကားလံုးေပါင္းမ်ားစြာ

လက္ညွိဳးေပါင္းမ်ားစြာ

သူတုိ႕နားမလည္တဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ဆုိတာ

ေသြးတစ္စက္နဲ႕ ျဖစ္တည္လာတဲ့

ၾကယ္တစ္ပြင့္ကုိပဲ ပုိျမတ္ႏိုးတယ္



ရတယ္

စိန္ေခၚမွဳေတြၾကား

မုန္းတီးသူေတြၾကားမွာ

ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ တည္ေဆာက္

ေယာက္်ားဆုိတာ ဘယ္ေတာ့မွ ဒူးမေထာက္ဘူး



ဒီလုိနဲ႕

ထုိးႏွက္ခ်က္ေတြနဲ႕အတူ

အစိမ္းေရာင္ကုိ မုန္းတဲ့လူေတြေရွ႕

မေန႕က က်ေနာ္တုိ႕ပခံုးေပၚမွာ ၾကယ္တစ္ပြင့္တုိးခဲ့ျပီ ေမေမ ..။







ေဇာ္။
(ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အိမ္)
www.latlatzaw.blogspot.com


No comments:

Post a Comment